lørdag 21. august 2010

Søtt eller såpe?




For Snippenbritt vil det være helt naturlig
å tove
et hjerte eller fem
foran tv'en en fredagskveld.






Jeg derimot
er av den mer tradisjonelle typen
som tyr til et strikketøy
og en skål med noe godt i.



Og man kan jo forsåvidt si
at akkurat det syns på oss.
Sure tær og småsjokolade
blir jo ikke
helt
det samme
med en smak av
sunlight såpe og ull?





I går kveld fikk imidlertid
snop være snop.
Jeg gikk i gang med
å ferdigstille de to
hjertene
Snippenbritt
kom innom med
tidligere i uken.



Og med ferske jo-jo'er, knapper,

perler og ståltråd

ble de ferdige

mens Amandaprisene ble delt ut.


Ble de ikke fine?

De pynter da opp en sliten

men sjarmerende kaffekjel?

4 kommentarer:

  1. Veldig koselig blogg. Er absolutt en favoritt!!

    SvarSlett
  2. Kjempefine - er de en pappskive inni de jojoene eller er det kun stoff? De er svært anvendelige ser jeg!

    SvarSlett
  3. Ingenting inni dem. Jeg tråkler rundt med litt store sting (5-6mm) mens jeg bretter inn en halv cm. Så snurper jeg sammen, og syr en ekstra omgang gjennom alle "rynkene". :)

    SvarSlett