søndag 24. oktober 2010

Kreativitet i hagegangen

Som dere kanskje har lagt merke til
liker jeg godt her på bloggen
å fremheve forskjellen på Snippentorill og Snippenbritt.
Sistnevnte lager alltid sin egen vri på ting
og gjør aldri det samme som "alle andre".

Dette syns også i hagene våre.


Jeg er veldig fornøyd med mine skiferganger.
Egenhendig lagt og med fin singel mellom hellene.
Riktignok opphav til ørlite frustrasjon
da jeg ikke klarer og holde det fullt så ugressfritt som jeg vil.

Dette uttrykket er selvfølgelig litt for ensartet og ordentlig
sett med Snippenbritts øyne.


Hun har plukket fine steiner


som hun har puttet i fugene.


Noen steder har hun støpt inn fargeklatter


som rester av mosaikkfliser og andre fliser.


Er det ikke fint?

Denne forskjellen gjør
at vi aldri blir lei av å samarbeide.
Begge blir utfordret hele tiden
og det gjør
at det ikke blir kjedelig!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar