torsdag 5. mai 2011

AWARD


Snippen har fått sin første AWARD!


Lene
 med bloggen Filihunkat
skrev denne hyggelige kommentaren til oss her en dag:

"Hejsa. Jeg har tilmeldt dig/jer en AWARD, fordi jeg er vild med
 stilen og de ting I laver. Jeg håber at du/I vil lege med og være med

 til at udvide horisonten her i blogland".


Tusen takk til Lene!

I samme rennet vil jeg takke alle andre

som også legger igjen kommentarer på bloggen.

Det er veldig kjekt å få "svar"!

Alltid kjekkere med dialog enn monolog!

:)

Med denne awarden,

følger også en oppfordring om å sende den videre til 10 andre

bloggere.


Jeg nøyer meg med disse seks i denne omgangen.
Det ble så vanskelig å velge...

Med Awarden følger det også med en oppfordring
om å fortelle 7 ting om seg selv.
Her må jeg ta Snippenbritt med på råd - 
fortsettelse følger...

:))



1 kommentar:

  1. Mange tack! Eller är det på dansk det heter så?! Tack i alla fall!

    SvarSlett