søndag 6. mai 2012

Nå er jeg også der.

Med jevne mellomrom
kan man lese om "bloggtørke"
hos andre bloggere.


Der er jeg visst nå.
For det jeg driver med om dagen
er ganske tørt stoff.



Jeg går på jobb, lager middag, lufter hunden, støvsuger hundehår,  ser på TV
og tenker innimellom  
på mye annet kjekt jeg kunne ha gjort 
hvis bare...


Og så syr jeg ut, inn, opp og ned bunader.
Bare storfamiliens egne altså.
Jeg har etter hvert blitt veldig god 
til å si fint og høflig nei takk 
hvis noen spør meg om jeg tar på meg den slags...


Så i dag
har jeg sendt følgende sms til Snippenbritt:
"Hjelp!! Jeg trenger bloggemat!"

Svar fulgte umiddelbart:
"Jobber med saken! Tar med i morgen!"

Så mens jeg venter på det
har jeg - forvirrende nok -
 lagt ved bilder 
fra det største lys- og høydepunktet på en stund.
En fantastisk skitur vi hadde forrige søndag.


Den lever jeg veldig godt på
 inntil videre!

:)

PS: Og om noen lurer på hvor vi var, min bror, min mann og jeg,
så var vi på Grøtet i Eidsdal.
Tråkket oss opp fra vel 400 til 1519 moh.
Og det var så kjekt!!!! Måtte vi få sol igjen snart!!!!

:)))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar