fredag 7. november 2014

Snart i mål

Konkrete mål er en fin ting.
Ekstra flott er det 
når man setter seg mål man klarer å innfri.


Siden jeg er en sånn type som gjerne skyver ting foran meg,
er mål og tidsfrister noe jeg bruker for å få unna det jeg må.


I dag er det fredag, 
og målet om 30 ferdige enheter 
er innen rekkevidde.


En kjapp opptelling når jeg var ute og fotograferte,
viser at 20 er passert,
med god margin.


Om jeg tar helgen i bruk, kan jeg komme tilfreds tilbake 
på jobb 
(se forrige innlegg).


:)

3 kommentarer:

  1. Så fantastisk deilig med en hel uke dedikert til sying!
    Her ble det mange flotte mapper :)
    Håper du når målet ditt i løpet av helgen.

    SvarSlett
  2. Utrolig flotte mapper dere har sydd.Fortsatt god helg :-)

    SvarSlett
  3. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett