fredag 19. november 2010

Perleblogger

I dag
har vi vært så superheldige
at vi har blitt presentert som perleblogger
inne hos Karen Klarbæk.
Klikk på henne så ser du hva hun skrev om oss.
:)



Dette har ført til at vi i dag 
har hatt mer enn åtte ganger så mange 
besøkende på bloggen vår
som det vi vanligvis har.
Det blir spennende å se 
om noen av disse 
ble fristet til å følge oss videre!

Karen Klarbæk's blogg jeg har fulgt en stund.
Selv om hun er litt mer "retro" i stilen enn oss
gir denne dama meg allikevel 
massevis av inspirasjon.
Hun er raus
og deler ideer og oppskrifter 
med leserne sine i ett sett.
:))

I desember
skal hun ha julekalender på bloggen sin.
Hver dag vil hun gi oss et nytt DIY- prosjekt.
(DIY = Do It Yourself)
Les mer om julekalenderen her.


Jeg gleder meg til 1. desember!
Og krysser fingre 
for at jeg klarer å sørge for
at jeg har tid nok 
til å prøve mange av dem!

3 kommentarer:

  1. Eg har og følgt Karen lenge. Eg er ein av dei som fann bloggen dykkar i går og som kjem til å følgje dokke vidare!

    God helg til dokke og takk for inspirasjonen eg har funne her;o)

    SvarSlett
  2. Jeg har fundet vej til jeres blog via Karen...hvilken rigdom af inspiration i har her! Jeg glæder mig til at følge bloggen jeres!

    SvarSlett
  3. Jeg har også funnet denne bloggen via Karen, og legger meg til som følger. Dere lager så mye fint, nemlig. :-)

    SvarSlett