torsdag 4. november 2010

Takk!


I går kveld var jeg på besøk hos Snippenbritt.
Sammen med en tredje venninne Eli
møtes vi jevnlig gjennom hele året.


Menyen på disse kveldene
er befriende fastlagt.
Rundstykker og ost. Basta bom.
Og godt arbeidslys er mye viktigere
enn nyvaskede gulv.


På den måten
blir disse kveldene
kun kos og null stress.


I går fikk jeg med meg hjem
denne deilige haugen med tova hjerter.
Myke og gode, lubne og trivelige.
Og jeg blir i godt humør
av å ha dem liggende på arbeidsbordet mitt.
Hva de skal brukes til videre
skal du få se en annen dag.


I dag har jeg feriedag
og den brukes til å sy ferdig flere julestrømper.
Snippene har bestemt seg for
at vårt lille førjulsmarked åpner neste helg.
Tider og datoer finner du oppe til høyre her i bloggen.


Så vil jeg benytte anledningen
til å takke dere alle
for de kjekke tilbakemeldingene vi får.
Både de dere legger igjen her på bloggen
og for alle vi får når vi treffer dere ute.


Når jeg kjenner hvor godt det gjør
å få litt skryt og ros
minner det meg på
at jeg sjøl har lyst til å bli enda flinkere
til oftere
å gi de rundt meg positive kommentarer.
Ikke bare for det de gjør
men enda viktigere
for den de er.


Så, gå ut å gi skryt til noen i dag du også!
Det skal jeg!
:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar