torsdag 10. februar 2011

Gjenbruk

Gjenbruk er viktig 
- og nyttig.
Og ikke minst artig!


I går 
hadde jeg besøk av en klubbvenninne
som hadde strikketøyet sitt i denne herlige vesken.
Vesken hadde hun fått i julegave
av en venninne fra Bergen - der den visst er helt vanlig.


Verken jeg eller Snippenbritt har sett en sånn før,
og vi ble veldig imponerte.

Så nå er damene på jobben forespurt
om de kan være så snille
å klippe pent opp kaffeposene,
og samle på dem til meg....

For her skal det syes!!


3 kommentarer:

  1. ka kult - selv for ei ikkje drikkende kaffidame ;)
    har sikkert eg og - kaffiposer ;)

    Morgenklemma

    SvarSlett
  2. Har vært inne hos dere mang en gang. Må si dere lager MYE fint!! herlig.

    De kaffe-veskene har jeg sett flere plasser;) Kun fantasien som stopper grensene..hihi

    SvarSlett
  3. fin kaffeveske. jeg prøvde å sy en,men likte ikke matrialet,så jeg ga opp.og får holde meg til stoffer i ulike utgaver. kjekk blogg,mye fint. inspirerende.

    SvarSlett