mandag 28. mars 2011

Eggepedagog

Jeg har forberedt meg til ukens aktiviteter i Snippenland
ved å teste mine 
eggepedagogiske evner på jentene mine.


Tenåringer er ofte utålmodige.
Fort ferdig -
er rette formelen her.
Derfor har vi heklet miniegg.
Knapt fire centimeter er de.


Den eldste ga opp 
i det jeg begynte på luftmaskeringen i bunnen.
Den nest eldste 
hekler veldig stramt og nøyaktig,
og holder fortsatt på med sitt første.
(Men så skal det sies at hun valgte et stort egg..)
Den yngste 
tok det med en gang
og har heklet mange miniegg.


Smått er søtt!
:)



2 kommentarer:

  1. Kjempefina ägg. Kul med påskpysssel själv har jag fått ihop en tupp i ylle, http://anitafixar.blogg.se/2011/march/pa-egna-ben.html

    Trevlig blogg du har, kommer gärna på återbesök :-)

    SvarSlett
  2. kan jeg få oppskrift ??

    hilsen ei som ikke finner noe fint i butikkene : )

    SvarSlett