torsdag 22. desember 2011

Gave i siste liten?

Om det nå skulle ha seg sånn
at du mangler en gave
sånn i siste liten.
For eksempel til svigermor.

Da kan du lage en sånn!


I morgen kveld
når du skal kutte toppen av juletreet
for å sette stjerna på plass,
da må du ikke kaste toppen!

Den skal du bruke
til å lage en slik visp til svigermor.


Snippenbritts svoger
har praktistert dette i mange år.
Og Snippenbritts mor - altså hans svigermor
mener at dette er verdens beste visper.

Og hun har flere årganger,
så hun vet hva hun snakker om.



Jeg har aldri sett slike før.
Men jeg regner med
at når min bedre halvdel leser dette
så har jeg snart en sånn jeg også!

:)

1 kommentar:

  1. haha....

    men koffer kom du ikkje med dette innlegget før da ............

    for toppen vår er no borte vekk

    klems ;)

    SvarSlett