torsdag 1. mars 2012

Uglefeber

Det er uglefeber rundt meg om dagen.
:)

Etter at jeg tilfeldigvis droppet innom 
og fant hennes oppskrift på
den skjønneste iPhone-ugle du kan tenke deg
har pinnene gått i ett.



Og rundt meg
er det mange som er smittet.
Unge og gamle 
faller som fluer for denne herlige fuglen
som på fantastisk enkelt vis
blir til på en times tid.


Nå har mange mobiltelefoner i min omkrets
særlig de med kvinnelige eiere
fått ullgenser.

Og hvis du også får lyst til å prøve
blir du kanskje like overrasket som meg
over den geniale måten
å strikke "sømmen" i bunnen på.

Jeg har strikket lenge og mye - 
men dette hadde jeg ikke sett før.

Gøy!!

:)



2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at du har haft glæde af min oversættelse. Den originale engelske opskrift findes på Ravely iPod Cosy.
    Sikke mange fine varianter du har lavet.

    SvarSlett
  2. Kor fine dei var!!! Eg har laga ny blogg. Det vart ei nødvendigheit å samle litt trådar og navn. Og oppi dette mista eg alle dei tidlegare bloggane eg fylde - og eg har tenkt og tenkt og tenkt på kvadet var din heitte. Så såg eg den plutselig no :-) Eg fekk aldri gjort noke med awarden du ga meg. det stoppa litt om har for å seie det som det var. Altfor mange ballar i lufta og ein mann som var vekke. MEn heldigvis er han heimattvendt, så no har vi hatt vårt fulle hyre med å få rydda opp i alt. Då det har vore skralt med blogging. Håper å vere igang igjen no.

    Hakallehelsing!!

    SvarSlett