torsdag 6. november 2014

Syuke

Min siste ferieuke dette året
pågår nå.


Den brukes i hovedsak på syrommet.
Målet er å komme ajour med Snippenbritt.


Siden vi jobber sammen på alle produktene i år også,
er det på tide å sette inn støtet.
Julemarked og julemesser er bare tre uker unna.


I høst har vi leita frem igjen posen med sykkelslanger.
Et materiale vi lenge har hatt lyst til å ta i bruk igjen, 
etter at vi for tre år siden var på et kurs med Annie Eikenes. 
Se dette innlegget om du er interessert i mer om det kurset.


Det siste jeg sa før jeg forlot jobben forrige helg:
- Nå kommer jeg ikke tilbake 
før jeg har ferdigstilt minst 30 toalettvesker og punger.


Det var nok litt i overkant ambisiøst,
men 20 skal jeg klare.
Snippenbritt har tross alt gjort dem halvferdige.

:)




2 kommentarer:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvarSlett