fredag 15. oktober 2010

Lunsjpause

Min mann
abonnerer på Bonytt.
Jeg på Boligpluss.
I utgangspunktet to ganske forskjellige blader
men jeg koser meg med begge.


Når det kommer til interiør
er Snippentorill rett og slett en kamelon.
Jeg skifter stil og smak like fort som jeg blar i bladene.
Men jeg skifter heldigvis bare oppe i hodet.
Her hjemme er det kanskje i overkant stabilt på det planet.


I dag har jeg feriedag
og har kost meg med Bonytt til lunsjen.
Ett av høydepunktene i dette nummeret
syns jeg er denne prisbelønte klokken


Den er fantastisk!
Den strikker en maske i halvtimen
og i løpet av ett år har man et to meter langt skjerf.



Men nå er det slutt på pausen.
Det er tid for å fylle bilen med kurver og snipperier
og dra for å lage utstilling.


GOD HELG!
:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar