tirsdag 26. april 2011

Høne, fugl, kråke?

Under arbeidet med nye idéer til påskepynt,
lagde Snippenbritt de søte små fuglene
dere har sett i tidligere innlegg.
Som her.


De fuglene har hun selvfølgelig utviklet videre,
og lagd dem i større format.


De har fått litt ull på beina


og litt mer farge på kroppen.


Jeg falt pladask.
Det gjorde en nabo av meg også, som fornøyd tok med en hjem.

Det gjorde derimot ikke mannen i huset.
Han lurte på hva i alle dager slags kråke hun kom dragende med.

Men så vidt jeg vet
henger den allikevel fremme der oppe...

1-0 til kråka!

:))


3 kommentarer:

  1. Syns kråka er søt jeg!!

    SvarSlett
  2. Eg hadde meir enn gjerne teke den med meg heim og hengt den på hedersplassen!!!

    Heilt super!

    Solklem;o)

    SvarSlett
  3. Hejsa. Jeg har tilmeldt dig/jer en AWARD, fordi jeg er vild med stilen og de ting I laver. Jeg håber at du/I vil lege med og være med til at udvide horisonten her i blogland.

    SvarSlett