mandag 18. april 2011

Sminkepunger eller små toalettvesker?

I helgen
har jeg kost meg veldig,
og sydd sammen noen små toalettvesker
som min snippenkompanjong har påbegynt.


Nydelige stoffer,
lin som Snippenbritt har stemplet på
og deilige perlemorsknapper
i skjønn forening.


De rommer kanskje ikke alt 
vi damer trenger for en overnatting.


Men er akkurat passe som sminkepung,
eller til tannbørste og flux
for en liten frøken.


Vi har laget et lite knippe,
og noen av dem havner nok inne på eplabutikken
allerede i kveld.

:)

3 kommentarer:

  1. kor fine ---- kan du kurse meg ;)

    skulle vel ha lært meg litt av dette eg og ;O)

    klems...

    SvarSlett
  2. Hvor er de fine...Godt romantikken kom tilbage!

    SvarSlett
  3. Nydelige punger! Jeg likte veldig godt fargene du bruker. Legger meg som følger her, det var så koselig blogg:)

    SvarSlett