søndag 5. juni 2011

Hoppe i det

Oppe i hodet mitt
ligger det en liten kø av ting
som jeg har lyst til å gjøre.
Det være seg alt fra 
prosjekter på hobbyfronten, oppussing, 
fjellturer osv.

Og jeg har lenge drømt om å prøve å padle kajakk.
Å utsette det har vært lett.
For egentlig syns jeg det ser veldig nifst ut.


I helgen hoppet jeg i det.
Med midt-i-datter Sofie
som støttekontakt.

Personen som ligger med nesen i fanget mitt på bildet,
justerer altså bare pedalene til roret...


En time
padlet vi i en av Norges mest berømte fjorder
Geirangerfjorden.
Det var selvfølgelig alt for lite til at vi kom særlig langt.
Men det var kjekt!


Og trygt inne på land igjen
er det nå to jenter
som ønsker seg kajakk!

Og som kan hake av et punkt til på 
"har-lyst-til" 
listen.
:)



1 kommentar:

  1. Heisann!

    Ser ut som dere har hatt det fint.......og så kjekt at det gav mersmak.
    Har selv veldig lyst å prøve....... men ser litt skummelt ut
    En fin ukestart ønskes deg

    SvarSlett