tirsdag 2. november 2010

Nye fyrstikkesker

Den lille samlingen vår
av fyrstikkesker
trengte påfyll.


Og det har vi ordnet med
i helgen.


De er pyntet med
lapper av ullstoff
dekorert med stoffbiter,
knapper og hjerter.


Aluminiumshjertene klipper vi
av innsiden på en ølboks.


På de andre sidene av esken
limer vi fin, tynn kartong
som vi kjøper i en scrappebutikk.


Så nå
ha vi esker som passer
både til advent og jul.

Men de lyse, nøytrale
på de første bildene
er dem jeg liker aller best.
:)

2 kommentarer:

  1. Stilige, og jeg ønsker meg en til bursdagen min.
    Har dere ikke noen med blått og beige ?

    SvarSlett
  2. Jippi! En kreativ blogg som jeg ikke har sett før!!! For en skatt!
    Du verden så gøy det er å komme over slike sider. Tusen takk for titten!
    Jeg kommer snart tilbake!

    Kreativ hilsen Marit

    SvarSlett