fredag 5. november 2010

Overflod

Det er overflod
av hjerter i Snippenland om dagen.
Og av og til tenker jeg
at jeg ikke har blogget om annet enn hjerter
på lange tider.
Men med en rask titt bakover i innleggene
ser jeg 
at ille er det dog ikke.


Snippene er ikke lei av å lage hjerter enda.
Det er jo gjerne slik
at nye ideer dukker opp mens man holder på.
Og nye ideer må testes ut.
Siste tilskuddet i samlingen vår er disse.
Lin og vintagebilder er langt fra nytt.
Men knappene rundt kanten
har vi ikke sett før. 
Tror vi.
Og det er de som gjør susen.


Når det blir roligere dager
i Snippenland
vil jeg sy slike hjerter
med mine egne personlige bilder på.
Jeg tror kanskje
at det er noen her i huset
som kunne tenke seg et slikt på rommet
med bilde av kjæresten på?


God helg til dere alle!
:)

1 kommentar:

  1. Enda et kreativt innslag. Godt forslag det med personlige bilder på. Noe for de unge tror jeg. God helg og god arbeidslyst.Hilsen Nancy

    SvarSlett