søndag 22. august 2010

Kort

Sammen med de to hjertene fra forrige innlegg, fikk jeg også en pose med små og halvferdige gratulasjonskort.
Snippenbritt har kuttet, stemplet og festet på hyssing.


I går fortsatte jeg med å lime på de etterhvert så mye omtalte jo-jo'ene, samt pynte litt med sølvfarget glitterlim.


Så fikk de ligge og tørke til i dag. Glitteret kan se litt voldsomt glorete ut med en gang, men det demper seg betraktelig når det får tørket.


Da Snippen var på tur til Norddalen tidligere i sommer,
solgte vi det vi hadde av slike kort.


Og jeg har savnet dem. Det er veldig greit å ha dem tilgjengelig når man plutselig står der og mangler ett!


Som dere ser ble ikke kurven helt full - hvem vet, kanskje jeg får levert noen flere når min kreative samarbeidspartner leser dette? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar