onsdag 15. september 2010

Fillebiter

Jeg har en fin bunke hjerter liggende
klar for stapping foran tv'en i kveld.


Snippenbritt har applikert på dem
og så er det min jobb å fullføre.


Noen i duse pasteller.


Andre i en sprekere skala.


Vatt kjøper jeg metervis
og så river jeg den i biter etterhvert som det trengs.
Det er mye mer økonomisk enn å kjøpe ferdig stappevatt.
Lite ante jeg før jeg begynte
hvor praktisk det skulle vise seg å være
å passe denne lille krabaten
akkurat i dag.


Med min tillatelse
og litt starthjelp


gjøv hun løs på platevatten.



Rev og slet i den


til jeg hadde en fin haug med passende biter på null komma niks.


Så trenger du hjelp en dag til en slik jobb,
lån en Jack Russel terrier valp på en 3-4 mnd.



Takk for hjelpen til Roxi
og så krysser jeg fingre og håper
at hun ikke tror det er like lovlig å fortsette på sofaen
når hun kommer hjem....

2 kommentarer:

  1. Ja, er det ikke greit med slike hjelpere innimellom? Min Jack er alltid tilstede når jeg skal lage til "sandwich'en" med bakside, vatt og ferdigsydd topp :-)

    SvarSlett
  2. haha..... du kan få låne Birk også ;)

    og hjerta va kjempe fine --- falt for uglene ;))

    klemma

    SvarSlett